Prvenstvena smer – Čungalunga

13.11.2021. u bloku Istočna stena- Glavica u Gornjačkoj klisuri, naš član Vladimir Bobić i Čedomir Ivić (AOA) popeli su prvenstvenu smer.

Smer su ocenili ocenom VII- / V+.

Visina smera je 80m

Kratak opis smera:

Улаз у смер преко превиса са малом љуском (хват), а затим благо удесно, у неколико покрета, преко кримпова на већи хват (VII-, 1 клин). Наставити право горе на велику полицу до плоче, око 3м лево од љуске са клином, односно око 3м лево од смера Тумбалумба. Право горе до жбуна (1 клин), а затим благо удесно до под крајњу леву страну великог превиса који је у том делу блажи од остатка (1 клин). Право горе кроз благи превис (V+), па лакшим тереном преко разломљених плоча, а затим кроз растиње до највећег дрвета, испод плоче, које се налази на самом изласку из растиња (С). Наставити десном ивицом упадљиве плоче са чије се леве стране налази жљеб. Доћи до рупе десно од плоче (1 клин), па наставити право горе кроз траву и растиње, а затим удесно преко ниске плоче на гребен стебера. Са врха стебера право горе обореним тереном (II) до изласка на пропланак, 20м лево од Куделинове тврђаве, где излази и смер Тумбалумба.

Detaljnilje o smeru OVDE

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *